Tarieven

Neem gerust vrijblijvend contact met mij op om de tarieven door te nemen. 

Tarief kennismakingsgesprek / intake

Een intakegesprek bij u op locatie waarin we jouw wensen en doelen bespreken bedraagt € 40,00 (exclusief btw).

Uurtarief

Het uurtarief voor particuliere klanten bedraagt € 55,00 per uur (exclusief btw) voor huis- en administratieve ordening, verhuisservice en nazorg bij overlijden. 

 

Dit is inclusief:

  • Het gebruik van kleine materialen zoals mapjes en labels
  • Reistijd en reiskosten binnen een straal van 20 km

 

Grotere materialen zoals opbergboxen zijn tegen meerprijs.

Pakkettarief

Wil je sneller resultaat en vaker afspraken inplannen?

Dan zijn pakketten vaak voordeliger:

  • Kennismakingspakket – 3 uur incl. kennismakingsgesprek
    € 175,00 (exclusief btw) 
    Ideaal om te starten en als eerste resultaat te zien, bijvoorbeeld 1 opgeruimde ruimte te ervaren, administratie goed in kaart te brengen, verhuisplan opstellen.

 

  • Basis pakket – 6 uur incl. kennismakingsgesprek
    € 330,00 (exclusief btw)
    Geschikt om meerdere ruimtes, administratie of thema grondig aan te pakken.

 

  • Compleet pakket – 12 uur incl. kennismakingsgesprek
    € 600,00 (exclusief btw)
    Voor wie blijvend overzicht wil creëren, met meerdere sessies.

 

Extra’s

  • € 50,00 (exclusief btw) in geval van extra reistijd/ kilometers m.b.t. autorit naar het afvalstation