Tarieven
Neem gerust vrijblijvend contact met mij op om de tarieven door te nemen.

Tarief kennismakingsgesprek / intake
Een intakegesprek bij u op locatie waarin we jouw wensen en doelen bespreken bedraagt € 40,00 (exclusief btw).

Uurtarief
Het uurtarief voor particuliere klanten bedraagt € 55,00 per uur (exclusief btw) voor huis- en administratieve ordening, verhuisservice en nazorg bij overlijden.
Dit is inclusief:
- Het gebruik van kleine materialen zoals mapjes en labels
-
Reistijd en reiskosten binnen een straal van 20 km
Grotere materialen zoals opbergboxen zijn tegen meerprijs.

Pakkettarief
Wil je sneller resultaat en vaker afspraken inplannen?
Dan zijn pakketten vaak voordeliger:
-
Kennismakingspakket – 3 uur incl. kennismakingsgesprek
€ 175,00 (exclusief btw)
Ideaal om te starten en als eerste resultaat te zien, bijvoorbeeld 1 opgeruimde ruimte te ervaren, administratie goed in kaart te brengen, verhuisplan opstellen.
-
Basis pakket – 6 uur incl. kennismakingsgesprek
€ 330,00 (exclusief btw)
Geschikt om meerdere ruimtes, administratie of thema grondig aan te pakken.
-
Compleet pakket – 12 uur incl. kennismakingsgesprek
€ 600,00 (exclusief btw)
Voor wie blijvend overzicht wil creëren, met meerdere sessies.
Extra’s
-
€ 50,00 (exclusief btw) in geval van extra reistijd/ kilometers m.b.t. autorit naar het afvalstation